• Про нас /
  • Новини /

Ектор Хіменес-Браво і ТМ «Приправка» представляють: натуральні приправи «Кулінарний шедевр»

Всесвітньо відомий шеф-кухар, володар титулу World Master Chef і телеведучий відомих кулінарних шоу Ектор Хіменес-Браво представляє ексклюзивну колекцію приправ «Кулінарний шедевр», розроблену спільно з ТМ «Приправка».

«Кулінарний шедевр» - серія з 12 приправ, прекрасно доповнюють страви як традиційної, так і високої кухні.

Чотири приправи серії припускають приготування страв за технологією en papillote. Страви з цими приправами готуються в духовці в пакеті для запікання. Це дозволяє зберегти всі корисні властивості продуктів і розкриває аромат спецій. До речі, приправи йдуть в комплекті з пакетом для запікання, він знаходиться у верхній частині упаковки, а в нижній її частині знаходиться сама приправа.

Решта вісім приправ серії «Кулінарний шедевр» в пакетах із зручною застібкою zip-lock представляють собою мікси прянощів і спецій, в основу рецептур яких лягли багаті кулінарні традиції Європи і Північної Америки. Одна з особливостей серії - використання відомого прийому італійських і французьких кулінарів - обсмажування спецій.

Приправи колекції «Кулінарний шедевр» роблять приготування вишуканих страв надзвичайно простим. Переконатися в цьому покупці можуть, приготувавши авторські рецепти пана Ектора Браво, розміщені на пакетах зі спеціями.

«Звичайно ж, головна мета нашого проекту - пропагувати природність як стиль життя, продемонструвати українцям, що натуральні продукти корисні для здоров'я, на відміну від продуктів харчування, що містять підсилювачі смаку, фарбники, ароматизатори і консерванти! Інша не менш важлива мета - це розширити гастрономічні горизонти українців і створити нову українську кухню. Для мене кухня - це моє життя, пристрасть, захоплення і робота, і мені хочеться навчити людей готувати так, щоб з процесу це переросло в отримання яскравих емоцій », - коментує автор рецептур пан Ектор Хіменес-Браво.

Г-н Ектор Браво протягом декількох років виношував ідею створення свого унікального продукту на просторах СНД. Для досягнення таких амбітних планів автору рецептур був необхідний надійний партнер, що розділяє прагнення до високої якості продукції та здорового способу харчування. Їм виступила ТМ «Приправка» - бренд, сфокусований на виробництві натуральних приправ.


«Робота над новою серією приправ почалася з кулінарного майстер-класу пана Ектора Браво для топ-менеджменту нашої компанії. Потім, протягом дев'яти місяців пан Ектор Браво спільно з командою технологів ТМ «Приправка» працював над рецептурами нової серії приправ. Досвід створення колекції приправ «Кулінарний шедевр» був надзвичайно корисний для нашої компанії і дозволив нам по-новому поглянути на сам процес виробництва приправ, дізнатися про нові інгредієнти і розширити базу постачальників », - розповідає генеральний директор компанії« СПС », що володіє ТМ« Приправка », Андрій Зінчук.

ТМ «Приправка» була першим в Україні виробником, який випускає натуральні приправи без солі. В цьому році компанії виповнюється 12 років. Протягом цього часу головними пріоритетами бренду є виробництво натурального, якісного і цікавого для споживача продукту європейського рівня.

«Даний проект виходить за рамки суто маркетингової стратегії. Суть ідеї, закладеної в серію «Кулінарний шедевр» - на прикладі власного продукту показати, що можна добитися високої смакової якості страв, не вдаючись до хімічних смаковим добавкам », - повідомляє директор з маркетингу компанії« СПС »Ольга Ромащенко.

Для довідки, за даними ACNielsen Ukraine у ​​2011 році на сегмент смакових приправ (до складу яких входять глютамат і інші підсилювачі смаку, а так само штучні барвники, консерванти, стабілізатори) припадає близько 70% ринку України.

Крім цього, виробники бояться експериментувати і використовують досить одноманітний набір інгредієнтів. Це пояснюється консервативністю ринку приправ і невеликим споживанням приправ українцями. Наприклад, середньомісячне споживання приправ українця становить 14 грам, що навіть менше столової ложки, в той час як в Німеччині споживання приправ на душу населення становить 33 грама в місяць.

ТМ «Приправка» прагне змінити ситуацію, що склалася, пропонуючи споживачеві якісно новий продукт. Вихід на ринок натуральних приправ «Кулінарний шедевр» дасть можливість українському споживачу не тільки отримати дійсно натуральний продукт, а й розширити свої кулінарні горизонти, познайомитися з новими смаками і спеціями.

15 Червень 2017